I don't miss you

همسر جان بازم رفته سفر. دیشب می پرسه اگه من برم بعد شب بمونم تو مشکلی نداری؟

می گم نهههههههه (همچین غلیظ ها، همچین بی خیال)

تازه چند وقت پیش که به یه سفر طولانی تر رفته و برگشته بود یه روز نشستیم چایی می خوریم بهش گفتم راستی تو که نبودی، دلت اصلا واسه من تنگ شد؟! من که دلم تنگ نشد. اون اولا که بچه دنیا اومده بود و تو اتاقت و جدا کرده بودی خیلی دلم می گرفت. ولی الان دیگه نه. اصلا بود و نبودت برام فرق نداره. عادت کردم

من چیکار دارم می کنم با زندگیم؟! نه خدایی؟!


پ.ن: این داداش ما مدتیه از این دیار فرنگ رفتن یه دیار فرنگ دیگه. با خانومشون البته. بعد داستان داره با این زبان خوندنش. میگه اینجا همه چی مذکر و مونث داره. مثلا میز مذکره، بلوز مونثه، پنجره هم خنثی. قاعده هم نداره باید حفظ کنیم فقط.

بهش میگم تا تو باشی این همه کشور انگلیسی زبان و ول کنی بری اونجا

میگه خیلی هم خوبه. با هر کلمه ای که یاد می گیرم حس می کنم به روح مرحوم هیتلر نزدیک تر می شم

نظرات 4 + ارسال نظر
despicable me سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

دلت تنگ نمیشه؟
عجب!
من که یه تازه وارد به وبلاگ شمام و از چیزی خبر ندارم
شاید باید بشینم مطالب قدیم رو بخونم
اگر خواستی به وبلاگ منم سر بزن
www.bisavvvad.blogsky.com

ساده چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://lhichl.blogfa.com

خدا وکیلی اینجوری باهاش حرف زدی ...؟؟(4 شاخ)
اونوخ هنوز اسمت تو شناسنامشه؟؟؟!!!
"اصلا بود و نبودت برام فرق نداره."...
دست مریزاد بابا...ترکوندی که
این بچه پدر می خواد...گفته باشم
.
من از اون جایی که داداشت هست می ترسم(شاید به خاطر فیلم هایی بودن که کوره های آدم سوزی رو نشون می داد)

ساده چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://lhichl.blogfa.com

راستی اون کتابه...
دو جلده..
تو دوران نامزدیمون من واسه همسرم خریدم اونم ...اون یکی شو واسه من...
من همشو خوندم و کیف کردم اما اون فقط مقدمشو خوند...
گفتم زودتر بهت بگم...نری بخری الکی پولتو بریزی تو چاه ...اینا نمی خونن...عمرا

برو...
جدی؟!...

ساده یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

چرا کامنت دونی بالا باز نمی شه؟
.
منم ماه رمضون ها رو دوست دارم
مخصوصن حلیم بادمجونشو...
.
بابت گل پسرت هم نگران نباش...
تا وقتی مامان به خوبی تو داره...راهشو درست انتخاب می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد